Kızlar benim kızım 4 yaş 1 aylık. Çok uzun zamandır uykusuzluk problemi çekiyor ama halinden gayet memnun. Yani şöyle sabah 6 da kendiliğinden uyaniyo 8,30 da okula gidiyor 4 de geliyo. Bütün gün enerjisinin bitmiş olması gerekirken akşam uyutmak da çok zorlanıyoruz. Her gün kavga kıyamet. Uykuya aşırı dirençli okulda tam gün durmasına rağmen. Bunun için doktora bile götürmeyi düşünüyorum. Papatya ıhlamur vs de icmiyor. Süt deseniz onu ağzına sürmüyor. Bilmiyorum çıkamıyorum işin içinden, acaba değerleri mi düşük diyorum ama öyle olsa tam tersi hasta halsiz yatar. Yani bu çok aşırı bir enerji durumu çözebilmis değilim..