-Eraymoms- Siz hangi marka kullanıyorsunuz kızlar ? Yengemler makine aldılar yeni, servis gelmiş bim, 101, şok bunların tabletini kullanmayın parlatıcı vs tuz hariç demiş ne alakaysa bende Bimin tabletini kullanıyorum mesela
Asyaveannesi04 -Eraymoms- fairy planium kullanıyorum 4.5 yıldır hiç ne koku ne kalıntı hiç sorun yaşamadım
durukusunannesi_ -Eraymoms- bedava deseler biminkini bir daha almam makinam bozulacaktı içi yağ bağladı resmen. Finish quantum ultimate mükemmel makinamın içi de bulaşıklarda hep parıl parıl
QueenMommm -Eraymoms- ucuz markalar çok kötü yapıyor lekeli kalıyor pis oluyor indirimde gördükçe fairy akıyorum
yagmurkokusu_ -Eraymoms- evet bana da söylediler markanın önerilen tableti finish diye. Benimde zaten stok yaptıklarım vardı son paketim kaldı. Bitince bende yerli olan bir markaya geçeceğim..
sarmaliklahana -Eraymoms- onlar anlaşmalı değildir ondan 🤣 Anneannemin makinesi 1996 yılında alındı ve her zman kullanılır bim marka kullanıyor valla taş gibi hala 🙄🤭 tuz parlatıcıda kullanmaz ayrıca
MinikPandam_ -Eraymoms- valla ben tempayi keşfettim çok da güzel yıkıyor fiyatı da çok çok uygun. Yakın zamanda stok da yapicam. Uçak bileti fiyati gibi fiyatları var bilinen markaların.
sarmaliklahana -Eraymoms- finish bütün markalarla anlaşmalı. Tabii ki bilerek yapıyorlar. Halam da finish den başka kullanmıyor mesela 10 sene oldu makinenin içindeki telleri paslandı patır patır döküldü 3 4 senedir içine tel arıyor ki alsın diye. Beyaz eşya tamamen şans işi o bu yalan yani benım düşüncem o 🤷😇
Gulcan01- -Eraymoms- bende finish kullandım ama bitti bugün İsrail malı diye almak istemiyorum bende arayış içindeyim ama bun sok a101 Migros malı kullanmam
sirinpatates -Eraymoms- bencede onlar çok kötü bardakları çiziyor tablet kalıntıları oluyor çift yıkama yapmadan çıkmıyor ve koku bırakıyor bende gecen biraz ucuz diye pril aldım ama çok kötü yine çift yıkama yaptım finish aldım sonra tekrar. Damolun varmış onu deniycem
8162648 -Eraymoms- finish ve Fairy hariç hiçbir tablet güzel değil ya beğenmiyorum boykot ediyorlar bide şimdi . Muadil bulan varsa söylesin
Nurcuks11 8162648 tampanın deterjanı hem uygun fiyatlı hem çok güzel yıkıyor tavsiye ederim üstelik yerli üretim
livanurvealpinannesi61 -Eraymoms- bim a101 in tableti hiç güzel değil ne kokusu güzel nede güzel temizliyor makine de kalıntı bırakıyor makine sonuçta en iyisini alıyorum bozulmasındansa ben finish kullanıyorum memnunum.
monami_ -Eraymoms- evet bana da demişlerdi makinenin ömrünü azaltıyor kalitesiz ürünler. Ben finish siyah olan veya fairy kullanıyorum.
Tatlican -Eraymoms- Ben onlardan hic almadim ama yengem hep kullaniyor onun makinesi bozulmadi annem en iyilerimden alıyor kadnn makinesi bozuldu birde annem tek kisi neredeyse hic kullanmiyor makineyi yengemler 4 kisi devamli kullaniyor yani olucagi varsa bozuluyor