İyi akşamlar. Sezeryan ile 2 ay önce doğum yaptım. Sütüm 3. Gün den sonra yavaş yavaş gelmeye başladı. Tabi o süreçte bebeğe mama verdik. Çünkü sarılık değeri çok yüksekti ve hastane de bile kaldık. Çok zorladım bir türlü memeyi almadı. Silikon başlık ile şuan anca tutuyor ama süt gelmediği için sinirlenip bırakıyor. Rezene çayı , anne çayları, mat içecekler , komposto vb bir çok şeyi denedim ama bir tülü sütüm artmıyor ve moralim çok bozuk. Su tüketimimde gayet iyi. Bu akşam bile lohusa şerbetine başlamak için yaptım. Ama sütüm çok az be bu aydan sonra çoğalır mı yoksa bırakayım mı ? Sizler ne yaptınız lütfen akıl verin kafayı yemek üzereyim