ollaluna7 Biraz önce 10 dk arayla süt sağdım iki göğsün sütünü aynı kapta birleştirip bebeğime içirebilir miyim yoksa ayrı kaplarda saklayıp içirmem mi gerekiyor
MelindaMelisa ollaluna7 Dolaba koymadıysanız sorun yok.Dolaba koyarsanızda ikisininde ısısı aynı olunca birleştirip buzdolabına koyabilirsiniz
Pateteslimanti Buzluğa veya dolaba koymadıysanız birleştirebilirsiniz burada önemli olan süt ısılarının aynı olması sağ göğüsün sütü sol göğüsün sütü fark etmiyor