bal012 evimizde 3yasini geckin bir kedi oglumuz, 2tasini geckin kopek kizimiz, 1yasini yenileyin gecen kizimiz var. 3ude evladimiz inan sevgileri arasinda fark yok. Patili evlatlarimi sahiplendigi de 1bucuk ayliklardi elimde ısıttım, koynumda büyüttüm, omurlerinin kisa oldugu aklima geldikce kalbime taş oturuyo. Evin ici senlik yeri, birbirleri olmadan asla durmazlar, arada oyunun dozu kacsada birbirlerine asla zarar vermezler. Tüy dökümü illaki var, gunde 3 4 kez supurgeyle geciyom. Hergun sabah aksam patili evlatlari tararim. Tüy dökümü az olmasi icin kaliteli mama, vitamin takviyesi sart e buda maddiyat demek. Veterinere gidince bi bebenin aylik masrafi kadar masrafimiz oluyo, asisi muayenesi derken, scotich british gibi cins adi altinda satin alinan canlilarin romatizmal rahatsizligi genetik ve nerdeyse omurleri boyunca ilac kullaniyolar haliyle bu ekstra bi maliyet. Evin icinde koltuklara, duvarlara, perdeye, haliya zarar vermesini goze almalisiniz. Kizginlik donemlerinde koku birakabilir ve o koku cok zor cikiyo. Eve hic buyumeyen yaramaz bi evlat edindiginizi dusunun. Tatillerde mekan degisikligi sevmezler evinize gelip bakan biri olmali yada hic tasvip etmedigim hayvan otellerine birakmaniz gerekcek haliyle buda bi masraf. Ve etrafinizda ayyy evinizde kedimi var ben gelemem, dikkat et tuyu cocugu hasta etmesin, aman bizim bi tanidik kediden hastalik kaptida öldü vs. konusanlar asla bitmiycek. Cocugunuzla mizaclari uycakmi çok önemli. Lafin özü alipta 2gun sonra ay tuyu vay perdesi dicekseniz hic sahiplenmeyin cunku hayvanlar cok kolay baglanirlar sahiplerine ve siz yapamayip baskasina vermeye kalkarsaniz depresyon yasiyo onlarda. İlk baslangic olarak evinize 15kiloluk mama alip, ufak torbalara bölüp sokakta duzenli besleme yapin. Bakin bakalim sorumlulukla duzene uyabilcekmisiniz. Hakkinizda iyisi olsun😊 cok uzun yazdigim icin ozur dilerim ama neye bulastiginizi ve karsiliginin sadece sonsuz sevgi oldugunu dilim dondukce anlattim