Yarına misafirim var tiramisu yapayım dedim borcamda keki güzel pişti kahveli sosunu da döktüm iyice çekti kremasını falan da döktüm bir baktım kek tıkış tıkış olmuş hami sanki çiğ gibi neden sizce ?? Tekrar başka birşey mi yapsam menüm kısır poğaça tiramisu ve tahinli kurabiye