Selam kızlar😐
Bebeğimi kendi ellerimle hasta ettim çok kötüyüm, hastaydım 2 gündür ona da geçti. Doktora götürdük boğazı çok kötü hemen antibiyotik kullanın dedi şurup verdi. Bol su içirin dedi ama su içmiyor, mamayı bile reddediyor. 😔
Bu ne zaman geçer başına gelen var mı?