zeliskbss Kızlar bebeğim 9 günlük bugün fotoğraf çekimi yaptırdık öğlen şimdi de göbeği de kanama var hareket ettikçe az az kanıyor başınıza geldi mi daha önce
Elmsnghn zeliskbss gobek bağı düştükten bi ksc gun sonra benim oglumun da başına gelmişti doktora götürdük. K vitamini vurdular. 2.doz
Unicorn67 zeliskbss bizimde öyleydi doktor krem vermişti eğer geçmezse kvotamin iğnesi yapicaz demişti
Srcz zeliskbss evet bizim de öyle oldu çok korkmuştum. Hemşire,zıbına takıldığı için kanadığını söyledi göbek bağı spreyini sıktım ertesi gün düştü zaten yine biraz daha kanama oldu sonra geçti zaten
berfn zeliskbss bizim basimizada geldi merak etmeyn ama gidip doktora gorunmeniz gerk tahlillere bakip k vitamin asisi yapiorlar
Unicorn67 zeliskbss bize krem etkili geldi vurulmadi oyuzden ama göbek bağı düşmeden vurucakti birde doktor birşey sürüyor oraya
zeliskbss Unicorn67 kvitamin iğnesi yaptılar bize doğduğu gün sanırım çekimde kıyafet değişiminde oldu