Nslhn5561 Aslikumsal dikiş izinden mi bahsettiniz ben mi anlamadım 😂 dikişim yoktu gerçi benim yapıştırma 15 güne yavaş yavaş toparlamıştım 1 yıl oldu hala acı var
ArvenMom Aslikumsal yapıştırma 15 güne geçmeye başladı 6 ay olucak geçti acı vs hiç olmamıştı zaten şuan da yok şişlikte indi
Busraata33 Aslikumsal 40ından sonra kontrole gitmen lazım gidip doktorunla görüşebilirsin.Görmeden de bişey söylenmez şimdi