2 aylık bebeğim var hiç emzik almadı midesi bulanıyordu. 1 haftadır durduk yere öğürüyor midesi bulanıyor sanırım. 2 gündür de çok fazla kusuyor neden olabilir yaşayanlar var mı? Geceleri sabaha kadar cızıklanıyor ne kucakta duruyor ne yatağında sürekli ağlıyor🙁