selam anneler dün 18.aylık aşılarımızı olduk bugün farkettim ki sol bacağı aşı yapılan yer şişmiş ve kızarık doktor aşı sonrası reaksiyon gösterebiliyor dedi buz uygulaması ve kolonya ile masaj yapmamızı söyledi başına gelen var mı siz neler yaptınız kaç günde geçti bizde ilk defa oluyor korkuttu açıkcsı