Kizlar merhaba.Kizim 5 aylik.Simdiye kadar inek sutu bazli mama kullandık ayni şey oldu sıvı kaka ve kusma.Doktor inek sutu alerjisi dedi test felanda yapmadi oylece tesis koysu kendi kendine.Neyse Doktor keci sutune basla dedi basladik 3 gundur yiyor ama deyisiklik yok.Yine kusuyor yinede kakasinda sivilik var.Ben alerjisi oldugunu dusunmuyor ates filan yok.Ama kusma bu kadar normalmi?Her yemek yedikten 10 dak sonra 30-40 ml gibi kusuyor sanki.Bu neden oluyor??