Bel fıtığından ameliyat olanlar var mı iyileşme süreci nasıl oluyor tekrar tekrarlama oluyor mu hep kötü yorumlar kötü olumsuz durumlar söyleniyor. Iyi şeylerde duymaya ihtiyacım var. Yoksa gerçekten söylenilenler gibi mi ameliyat olduktan sonra eskisi gibi olamıyor mu bidaha insan