21 aylık yani nerdeyse 2 yaşında. İlk defa bugün uyumadi öğle uykusunu. Saat 4e kadar denedim uyuması için ama uyumadı. Ve saat 6 da yikilmaya başladı oraya buraya. Bende o saatte uyutmak istemedim uyanması uyumasi geç olur diye dışarı çıkardım. 15 dk sonra girdik. 8 de uyumasi için yatağa geçtim çok uykusu vardı direndi kalkti babasıyla oynadı geri yattı tam uyuyacak aklı babasinda kalıyor yine kalktı oynadılar sonra eşim dedi bende sixle yatayım gidicem sanıyor uyumuyor. Bersber yattik meme verdim uykuladi 2 dk sonrs birden uyandi anni dedi kalktı top getirdi araba getirdi kosuyo inanılmaz bı hallere gridi ter icinde kaldı koşmaktan ve bunu uykusundan birden uyanıp yaptı. İlk defa tüm gün uykusuz kaldı ve şuan halimiz böyle. Ne bu 2 yaş sendromu mu ? Uykusu olduğu halde uykuya direnme azmak tirmanmak isteme:)