KrasavcikMalcik Dışarıda her yerde emzirme odası bulunmuyor mecbur sağıp biberonla götürmek istiyorum dışarı çıkınca. Ama hava çok soğuk süt soğumaz mı dışarıda 3 saat içinde soğursa nasıl ısıtırım siz nasıl yapıyorsunuz
Aysegulb KrasavcikMalcik yanınızda minik termos bulundurun bırde kucuk biberonun girebileceği kap gibi bsey , benmari usulü ısıtabilirsiniz bu sekilde
izd Ben bir alet buldum, böyle biberonu kavrayan bir kumaş, telefon şarkı ile çalışıyor, mama ısıtıcı gibi bir şey ve mama ısıtıcılardan çok daha uygun fiyatlı. Ama termosa konulan sıcak suda benmari usulü de gayet ok.