seribana sanmıyorum biz de de var çünkü onlar sadece odanın nemini ayarlıyor uzun vadede rahat uyuması için iyi tabi ama bu dediğim aletin içine ilaç vs de koyabiliyorsunuz eczanede satılan serumlardan benim bebeğimde şu an hasta öksürmeye başlar başlamaz kullandım 2 gecede kesti şükür doktor iyi yapmışsınız ciğerlere inmemiş dedi gerçekten çok işe yarıyor ilerde de hep lazım olcak bir şey bence