anneler merhaba , dün 18 aylık aşılarımızı olduk gün içinde ateş vs olmadı genelde hiçbir aşı sonrası bizde ateş olmadı zaten… bugün banyo yaptırmak için üstünü çıkardım ve sol bacak aşı yapılan yer şişmiş ve cok sert dün mü oldu gece mi bugün bilmiyorum ama dün olsa farkında olurdum herhalde. her neyse aşı yapan hemşireyi aradım hemen fotoğrafını attım aşı sonra reaksiyon olarak bazı çocuklarda görülebiliyormuş. buz uygulaması ve kolonya ile masaj yapmamızı söyledi. başına gelen var mı siz neler yaptınız kaç günde geçti bilgi verir misiniz lütfen ilk defa başımıza geldi üzüldük…