İyi akşamlar. Bebeğim 17 aylık. Gündüzleri atarlı akşamları uyuyor ama arada mizirdaniyor. Öğlen uykuları kısaldı. Yemek asla yemiyor. İki üç gündür böyle. Acaba diş mi dedim, en azından yatarken boğazından bir şey geçsin diye muz yedirdim onu da kustu 😔 keyfi hali yerinde ateşi falan yok. Diş cikarirken kusma yasayaniniz var mı. Randevu bulursam götüreceğim de doktora ama merak ettim