Dilosko Merhaba , hepsini Ütüleyip göndereceğim (taşındığımız için ütüleyememiştim ) . 0-3 aylık ürünler çoğu . Sadece ayılı pullu olan hediye gelmişti etiketi yok ama 2 yaş . Ürünleri kullanmaya bağlı minik tüylenmelee olmuş olabilir 🙏
Alpmomy Çok güzelmiş bol satışlarınız olsun inşallah 🙏 kızım olsaydı düşünmeden direk alırdım hepsi yeni gibi 🥰
Dilosko el1zanbebek yaa keşke sonradan aklıma geldi. Olmadı sabaha yazayım 😅 fiyatını teklifle konuşuruz
Dilosko el1zanbebek henüz yükleyemedim , yeni taşınıyoruz . İnşallah zaman bulunca . Hepsi 0-3 aylık ürünlerin . Bi tanesi 2 yaş pembe takım ( ayılı olan hiç giymedik ) .
Dilosko el1zanbebek kendi butiğimde 1-1,5 yaş 0 ürünler var . Onları Salı - çarşamba yükleyeceğim . İnstagram hesabım diloskids.butik bakabilirsiniz ❤️