Merhaba güzel anneler oğlum 1 dişini çıkardı galiba diğerleri de yolda dünden beri yeşil ve sıvı kıvamda kaka yapıyor ve aşırı huysuz istahsiz acaba disten mi yoksa hasta mi kuzum bu arada ilk dişinde bunların hiç birini yaşamadık o yüzden kafam karışık yardımcı olursanız çok sevinirim .