Ben wee kullandım buyk bıraz bi marka daha vrdı unuttym adını ama ilk verdgnzle devam edıyolar genelde cok farktmyo bence bıraktrma konusunaysa takılmadm ben 6.ayda kendisi bıraktı tabi son vakitlwr deniyordm ucsuz bazen kızıyrdu zorlamadm sonra bi gün tuttu ve bende oyle devam ettm dert etmeyn bnce sizde bırakrken bide etraf ay onlamı emiyo faln gbi sacma sapan bi sürü sey soylyo takılmayın lütfwn emsinde oylede oluyo yani