Kızlar merhaba prematüre doğdu benim kızım düzeltilmiş 9 aylık oturmak istemiyor oturduğunda da böyle sırtına atıyor sürekli sırtı ağrıyor gibi bir de sürekli uyku hali var ne yapmalıyım sizce hiç verimli dakika geçiremiyorum yemeğini huzursuz bir şekilde yiyor huzursuz bir şekilde uyuyor sürekli bana cevap verirseniz sevinirim