Iscan 50 gunluk bebito. Gaz sancısı çekiyor diye bu damlayı aldım en fazla gunduz 1 saat uyurdu 2.5 saat oldu uyanmıyor rahatladığı için mi uyudu acaba 🤷🏻♀️
Tu_Na Iscan gaz sancısı yok o yüzden yatsın güzel güzel yazık rahatladı vücudu birde bak sonrasında etkisi gececk mi ben 20 gün kullandım sonra etki geçti
Deletedmon_69 Iscan tabi canım gazı olduğu için uyumaz o ayda bebekler. Gazı yoksa toksa mışıl mışıl uyur. Uyku yapmaz yani😂
Tu_Na Iscan yazık ya kaç damala veroyoorsun korkma 10 damla ver sonra 5 sonra 5 artır 20 kadar vere bilirsin
Iscan Ea_annesi inşallah bu zamana kadar aşırı gazı olmadı 3-4 gundur başlayınca damlaya başladım rahatlattı demek kı
Iscan Tu_Na evet o daha etkılı diye biliyorum diğer oğlumda hiçbiri etkı etmedi sab simplex bıraz hafıfletiyordu sadece😂aşşırı gazlıydı
Tu_Na Iscan benim de öyle 5 damla fayda etmez şimdi eder sonra etmez arttır sonra 4 saatte bir vere bilirsin benim ki öyle geçiyordu