kaderaren Ayına giren bebeğim aniden meme reddine başladı asla uyanıkken memeyi kabul etmiyor bunu yaşayan var mı nasıl bi yol izlediniz acaba ?
Tu_Na kaderaren bende aynı yasaddim hatta iki aylıktı benim ki birden keşif dönemi azalacak bu süreç gittikçe açıkladığı sürece zorlama yoksa tamamen bırakır yok ayakta ver yok salla şimdi yaparsın öyle ilerde kilo alınca nasıl sallaya aksın ayakta ağzında meme düşün sadece sabır sakın biberon verme açılmasını uykulu anlarını bekle
kaderaren Yaşadığım şey normal mi yani? Beni çok zorluyor meme gözünde kararmış gibi kilo kaybı yaşamasından korkuyorum. 3 ay 7 günlük bir anda böyle keskin bi değişim beni çok yıprattı öncesinde memeyle bağı çok güzeldi çünkü :(