Benım bebegım cok sıcrıyo uyrken anıden sureklı kalkıyo en ufak seste tıkırtıda koları sıcrıyor ılerde delı olur dıyolar ve kundak yapımca aglıyo uyusa bıle aglıyo kalkıyor segmıyo ne yapmalıyım ılerde delırr mı dogru mu bu sıcraması ne zaman gecer bıter tamamen yada bıter mı