Tiggerr20 Fatiss ay ne güzel bende doğum kilolarımi vermek istiyorum zamanında 45 kiloydum şimdi 75 😭 almamakta güzel bişey bence
burcu0302 Fatiss Ben de 167 boy 43 kiloyum 9 ay önce doğum yaptım doğuma girerken de 53 kiloydum. Cogu insan ne guzel işte diyor bilmiyorlar ki giydigimi bile yakıştıramıyorum kendime bacaklarim çöp gibi ustelik iştahım o kadar iyi ki 😔
Beyninizikullanmakucretsizdir Bebe bisküvisi, muz, bal ve süt karışımı duymuştum kilo almak isteyenler yapıyormuş. Kilo almak içinde bir diyetisyen ile görüşebilirsiniz sonuçta sadece zayıflamak için gidilmiyordur.
Fatiss Beyninizikullanmakucretsizdir yaa onuda denedim asla bi faydası olmadı iki gün önce Dr gittim değerlerime baktırdım normal çıktı ama kilo alamıyorum