Sinem61 ben de sizinle uzun uzun konuşmuştum. 6.ayımızda kendim uyku eğitimi vermeye başladım şu an 7 aylığız mayışık halde yatağına bırakıyorum pışpışla kendi kendine uyuyor🥰 gece uyanmalarla ilgili konuşmuştuk sizinle o konu hala düzelmedi🥹 4-5 kere uyanmaya devam ediyor ve memesiz geri dönmüyor 1 saat kucağımda sessizce evi geziyor, uykudan bayılıyor ama memesiz uyumuyor😅