Papatya5801 Merhaba bebeğim 1 yaşında mısıra bayılıyor kendim alıp haşlıyorum ama acaba karın ağrısı yapar mı gece . Sık uyanan bebek o yüzden anlamayabilirim Mısırdan dolayı mı uyandığını
Kuzularinanasi Papatya5801 misir cok da iyi bisey degil.gdo lu cunku hepsi.bence yedirmeyin hic.gaz da yapar sindirimi zor.muhtemelen misirdan gaz skntisi cekiyor
Ensensr13 Papatya5801 karın ağrısı ne kelime ishalde yapıyor. Benim afedersin basurum var. Her hafta onu alıp yiyiyorum ki lavaboya rahat çıkabiliyim.