Ne parka gittiğimizde oynar ne etkinlik yaparız oynar eline çizgi film versek dönüp bakmaz sürekli evde peşimde istediği bir şey olmadığı zaman saatlerce ağlayıp nefesi kesilene kadar krize giriyor. Kızlar bazen sabrım çok taşıyor ne yapıcam ben, bugün eşimde fark etti aşırı tepki verdi biz napıcaz böyle 😪😪😪