benoyleuygungordum___ Bebeğim şuan dört aylık iki aylıktan beri gazı kokuyor sanki kakasını yapmış gibi normal bir durum mu
benoyleuygungordum___ @miniginannesi12 yok da daha önce böyle küçük bebekelrde hiç rastlamadim ondan sordum canım normal ise sıkıntı yok
miniginannesi12 benoyleuygungordum___ Gaz bu kuzum kakası bile olsa güzel kokmazki bildiğin kaka yani 😊
Gizem51 Çok kötü koktuğunda üşütmefen kaynaklı demişti doktorumuz bize anne sütü alıyor şu an sonuçta kötü kokmaz yani ek gıda döneminde değişiyor