Beneğim 4aylık dün karma ve zaturre aşısı vardı akşam ateslendı ve bugün sabahtan yedıgını çok kötü fışkırtarak kısuyor ve bır ses üstüne ağlıyor zaten kolık bır bebek acaba benim gıbı olan varmı asıdanmı bu kadar kusması ne yapayım lütfen akıl verın sasrdım kaldım yan etkılerı olabılırmı