Kızlar iyi akşamlar.Eşimle anlaşmalı boşanmaya karar verdik ama 29 kasıma verdiler günü.Ben gurbetteyim bulunduğum şehirde hiç akrabam falan yok memleketim 20 saat.Kendi eve gelmiyor ve eve bakmıyor.para falan bırakmıyor.Kucuk çocuğumla sabah akşam evde tekim .Git gel yapsam memleketten dava için biletler çok pahalı.Acaba rica etsem kalem le görüşsem biraz erken tarihe alabilirlermi böyle birşey mümkünmudur?