Selam kızlar 20 gün önce saçlarıma ombre yaptırdım doğumdan sonra 350 tl para verdim 😩 eve geldim yıkadım gördüm ki saçlarımın en uç sarıları yanık kopuyor ve dip boya olan yerler ise karmakarışık keçe gibi oldu saçlarım normalde dipten sarı kullandım yıllarca hiç böyle bir şey yaşamadım kuaförüme söylediğimde yanık değil nemini kaybetmiş dedi keratin bakım yapalım düzelir dedi onuda yaptırdım 100 tl de ona verdim 😩 ama düzelme yok ıslakken acayip çirkin kurutunca mısır püskülü gibi illaki düzleştirmem gerekiyor e çocukla herzaman yapamıyorum onuda. Başına böyle bir olay gelmiş olan varmı nasıl düzeltiniz saçlarınızı ne kullandınız öneriniz nedir 🤷♀️