Yeni dogan bebisler 2 saat bile beklemiyor çabuk acıkıyor ağlamaya başlıyorlar. Siz ağlamadan emzirmeye başlayın. Geceleri de 2 saati geçirememeye çalışın emzirme aralığını. 40 günlük olduktan sonra da emzirmek için uyandırmaya gerek olmuyor .kendi acıkınca uyanıyor o zaman emzirirsiniz . Benim doktorum böyle söylemişti. Emme süresi de bebek doyduğu halde bile memeyi bırakmayabilir ona kendi karar veriyor. Yenidogan döneminde sadece karın doyurmak için değil sakinlesmek, huzur bulmak içinde memede durmak istiyorlar . Siz de bol bol ten teması yapin bebisle. Süt arttırıyor ten teması