Bizimde aynısı oldu 1,5 ay taktık bandajı, ilk günler biraz zor oluyor ağlıyor ama iki üç güne cabuk alısıyorlar kücük oldukları için iyileşmeleri hızlı oluyor , altını acıp kapamaml zor oluyor diye ben pijamanın bacaklarını kesip bacaklarına giydirdim üstüne bandajı taktım ve üstüne bebek için diktirilen şalvar tarzı giydirdim bacak arası geniş ve rahat oluyor diye doktor bize gerekmedikce banyo yqptırmayın dedi hiç cıkmaması için bandajın yaptırıncada hemn geri takıyodum, ilk günler ağlıyor diye bandajı cıkartmayın lütfen çok üzücü oluyor ama sabretmek gerekiyor, Rabbim acil şifa versin tez zamanda düzelir inşallah , biz şuan freska yastıgı takıyoruz tam düzelmediği için çanakkaleden baltalimanına götürmek istiyorum siz nasıl randevu aldınız acaba napmam gerekiyor onun için