Gizem51 Kızlar emziremwyi bıraktırmaya çalışıyorm bi 14saattr emzirmiyprum fakat akşam olunca gögüslerim aşırı sızlamaya başladı napmm lazım nasıl bi yol izlemem lazım sağıp döksem gögüste süt hiç gitmezse diye düşündüm
Mervegemen Gizem51 sizlama olmasi normal, sagma, talep olmayacak ki Süt uretilmesin bir kac gun odare etmen lazim zaten 2 gun sonra cekilmeye basliyor.
Gizem51 Mervegemen teşekkür ederim ♥️ bana uyurken gece emzir fln diyen oldu da bi burdan sormak istedim tecribeli annelere
Gizem51 Mervegemen bıraktık çok şükür artk göğsümde sızı da yok geçti hepsi bazen meme diye yanıma geliypr ama çoğunlukla hallettik gece uyandığında da sallıyprum beşikte tekrar uyutuyorum uyumadan en az 1saat önce karnını doyuruyorum o uykusunda baya işe yaradı