İnstagramda Moday tesettür var kızlar sipariş verdiğinde mkc diye WhatsApp oluyor
1200 tl lik alışveriş yaptım abant buzları standart beden olduğu söylendi bugün geldi kargo bi açtım etek pazar eteği gibi Lastikli bana pliseli gelecekti buzlar zaten 15 yaşındaki kız çocuğuna olur renkler saçma sapan üstüne basa basa dedim ki yanlislik olmasın iade edemem diye köydeyim diye sinirimden başım ağrıyor niye böyle yapıyorlar ya şikayet edeyim diyorum etsem ne olcak sanki diyorum sonra artık bisey de alamayacak oluyoruz yaa