Oğlum 18 aylık ve önceden yediği yemekleri reddediyor delirmek üzereyim çok üzülüyorum ağlıyorum resmen yemediği için. Önceden yeşil mercimek yemeği kuru fasulye mercimek çorbası aklınıza gelenilecek çoğu yemeği yerdi. Kahvaltıda yumurta peynir herşeyi yerdi şuan sadece domates me meyve yemek istiyor. Acaba dişten kaynaklı mı anlam veremedm beynim ağrıyor resmen moralim çok bozuk. İştahı olan bir bebekti bu zamana kadar ne oldu da böyle oldu anlamıyorum 2 haftadır hep reddediyor 😢