Kızlar bugün 8 aylık olduk 2 tane alttan dişimiz de çıktı ama 1 haftadır ne kucağımda duruyor ne yerde ne oyun oynuyor, sürekli ağlıyor. Yalnız kalmak istemiyor ama yanında ben olunca da ağlıyor. Her yerine baktım bir şey de yok. Tekrar diş gelir mi desem, dişlerinde şişlik sertleşme beyazlama da yok. Gerçekten bugün çok yoruldum. Ne yapacağım bilmiyorum. Başına gelen var mı acaba neden böyle oluyor 😪