Kızlar bebeğim tam 60 günlük gaz sorunundan dolayı fitil ve lavma kullandı acilde hemşireler bana da yapmam gerektiğini söylediler. Fitil yaptıkça bebek rahatladı doğru ama hem kakası çok kötü kokuyor hemde kabız bebek. Poposu kaka yaparken dışarı çıkıyor gibi oluyor deliği hemoroid gibi napıcam ben napmalıyım bilemiyorum ya keşke yaptırmasaydım enbaşında nasıl düzelir sizce mamamız hipp 1 numara yeni geçtik 1 buçuk hafta oldu