Curlymom22 inşallaah işe yarar ama sakın vazgeçmeyin olur mu, insanın çok sinirleri yıpranıyo çok haklısınız, ben ağladığım zamanları bile hatırlıyorum ama şimdi bebeğim 7 aylık oldu memeden asla ayrılmıyo sürekli cukcuk. O yüzden içinizi ferah tutun, ne kadar sakin olursanız rahat olursanız o kadar çok emiyolar. Sizin emmediği için yaptığınız stresi hissedip memeden daha çok uzaklaşıyo. Emzirme danışmanlığı almıştım o sıralarda eğer aklınıza yine bir şey takılırsa yazın mutlaka elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. Üzmeyin kendinizi