Merhaba, Benim sütümde tazyikli. Aslında emzirme öncesi el ile sağım yapmak gerek sadece tazyiki almak için. El ile çok acıdığı için yapamıyorum. Dediğiniz gibi normal sağım yapmak sütü daha da tazyikli yapıyor. Ama ben çözümü öyle buldum. Her emzirme öncesi maalesef sağımmı yapamıyorum. Ama elimden geldiğince sağım yapıyorum. Hem kadın doğum doktoruma, Hem çocuk doktoruna söyledim. Bunun aslında iyi bir şey olduğunu sütümü sağıp buzlukta saklamam gerektiğini söylediler ben de o şekil yapıyorum. Hem anne için hem bebek için zor bir durum sizi anlıyorum.