Merhaba iki aylık bebeğim var sürekli emmek istiyor ağzından hiç bırakmak istemiyor 20.30 dakika emziriyorum hep ama bebeğim çok kilo almıyor çiş sayısıda çok iyi anladığım kadarıyla sütümde fazla ama kilo almaması endişe ettiriyor mamaya ek olarak başlamalımıyım sizce ?