Snm1234 Kızlar oğlum 16 aylık günde 1 veya 2 kere mama içiyor gece muhakkak içiyor mama sizce mamadan devam mı etmeliyim devam sütü mü kullanmalıyım? Devam sütü derseniz hangi marka kullanmamı önerirsiniz?
livanurvealpinannesi61 Snm1234 gece beslenmesi artık kesilmeli. Uyumadan 1 yada 2 saat önce beslenme bitmiş olmalı. Formül mama verilir
Seda_korkmaz06 Snm1234 devam sütü hiç sağlıklı ve içeriği temiz değil mamayla devam etmenizi öneririm
Snm1234 livanurvealpinannesi61 bende kesmek istiyorum da ne zaman azaltmaya başlasam daha çok istiyor su veriyorum onu kabul etmiyor gece sadece 1 kere alıyor mama. 9 da uyuyor 8 de yedirmiş olsam sabaha kadar acıkır gibi geliyor bana