Zeze17 Herkese merhaba. 1 aydır sütüm azaldı. Sağımda 20cc ancak çıkıyor. Denediğiniz ve gerçekten işe yarayan şeyleri yazabilir misiniz. Şu iyi geliyormuş diye duyduğunuz şeyleri değil de bizzat deneyimlediklerinizi yazın lütfen. Şimdiden teşekkürler
eylemeylem23 Zeze17 sütüm hiç gelmedi arkadaşım günde üç bardak pekmez şerbeti iç dedi sütün taşar dedi gerçekten de öyle oldu deneyin bence birde ısırganotu çayı diyen çok oldu ama pekmezden sonra denemedim
Beyzanurkuzu_ Zeze17 bestlak damla ve imom latte aynı anda kullandım ciddi faydasını gördüm düzenli sağımla da süt çok güzel artıyor. Sütüm azaldığında ilk sağımlarımda 30 60 cc çıkardı 2 hafta sonunda 120 leri gördüm. Birde en çok süt yapan şey basit bir şekilde su tüketmek bol boool su 3 litre kadar
Zeze17 Beyzanurkuzu_ bestlak damla kime sorsam faydasız diyor ben de denemedim 😕 solgar bitince onu da alayım
eylemeylem23 Zeze17 pekmezle suyu karıştır üç dört bardak iç organik pekmez bul ama köyden eczaneden alma
Uykusuz-annee Zeze17 bestlak damla sütümun azaldığını hissettiğim anda direk kullanıyorum düzeliyor 2-3 günde etki ediyor ama ben artık bırakmadım devamlı azalma sorunu yaşadığım için günde 1 e düşurdum
Melo29 Zeze17 benim sütüm de az ama günlük aldığım takviyeler biraz biraz işe yarıyor sabah akşam yemekten sonra bestlak damla ve solgar brewest yeast b12 alıyorum günde bir kere imom latte içiyorum gündüzleri rezene dut kurusu çayı demliyorum akşamları mamsel still tee içiyorum ben tek göğüs emziriyorum bunlar olmasa sütüm bitmişti herhalde
Zeze17 Melo29 oh maşallah acaba hangisi en çok işe yarayan. Yarısını ben de denedim bunların ama malesef 😕
beyzakrtl Zeze17 elma suyu pekmezli şerbet tüketebilirsiniz ve doktorumun tavsiyesiyle aldığım GALACTAGO isimli damla süt artırmaya birebir
Minikkuzum1011 Zeze17 ben bestlak kullandım uzun süre ve bunun yanında tahin incir bunlar çok iyi arttırıyor sürekli yiyordum rezene kimyonda içiyordum artıyordu. 2 saatte bir sağım yaparsan artacaktır ve bol bol emzirin. Bebeğim 1 yaşına girecek halen emziriyorum çok şükür.
Zeze17 Minikkuzum1011 emmiyor süt az olduğu için şuan çok simirleniyo gelmedikçe. Sürekli sağmaya çalışıyorum. Emzirme danışmanı da bunu önerdi. Ama 1 ayı geçti artık. İnanılmaz yoruldum
Melo29 Zeze17 valla bence hepsi bütün halinde işe yarıyor ne zaman birini eksik yapsam yumuşuyor memem