incimira Biberon ısıtıcı kullanan var mı? İçinde Sıcak tutma diye bir mod var nasıl kullanılıyor acil yardım
Milanbebek Sıcak tutma çok mantıklı değil bence yaa Dolardaki ısı da 3 saat bekliosa sıcak tutma modunda 1 saat beklemeli en fazla Bence