Ünsülin direnci nedeniyle ilaç kullanmaya başlamam lazım kızım 22 buçuk aylık emiyor hala doktorumda emzirmeyi bırakıp ilaca başlaman lazım dedi ama ben kendimi hiç hazır hissedemiyorum tecrübeli anneler sizler bıraktırırken nasıl bir yol izlediniz ne gibi şeyler süreci daha kolay hale getirir