16 günlük bebisim gaz sancısı var yüz üstü yatırınca sakinleşiyor. Az önce yüz üstü yatırdım uyuya kaldı kaldırıp çevirirsem uyanacak sıpa 😂 Kontrol altında yüz üstü yatırılmasında bir problem var mıdır acaba? Yanımda yatıyor şuan nefesini kontrol ediyorum sık sık