Alerji mamasını herkes ücretsiz alıyor görüyorum ben burda ,
Ama bizim raporumuz olduğu halde eczacı bizden neden para almış ben halen anlamış değilim , doktor bize 6 kutu yazdı ama eczacı devlet sadece 4 tanesini karşılıyor diyip 4 unun de parasını aldı yani 400 tl , ve bizim çocuk doktoru yazdı ondan mı acaba ,?