cemre_-34 zeynep kamildeki osman hocaya gittik öncelikle 2 dakika ara ile 3 damla damlatılıyor ilkini hemşire uyguluyor diğerlerini siz çünkü çok kalabalık hep bebekler ve çocuklar var
Damlalardan yarım sonra onlar kendileri isimle çağırıyorlar ama yoğunluktan bir saat sonra aldılar bizi içeride bir muayene masasına aldılar ordada bir damla damlattılar kanca kıskaç gibi birşey takıyolar göze tam açabilmek için sonra muayene ediyolar doktor gerçekten çok iyiydi tüm soruları cevaplıyor ben memnun kaldım tavsiye ederim